Posts tonen met het label The ScrapCake. Alle posts tonen
Posts tonen met het label The ScrapCake. Alle posts tonen
zondag 17 juni 2012
Sweet baby girl
Ik heb voor het blog van Guida met het prachtige papier van The Scrapcake, de lijn My Private Happiness deze layout gemaakt.
Van het vel Garden of Kindness heb ik het midden uitgeknipt en vervolgens de randen op een wit vel cardstock geplakt met 3D tape. Van de achterkant van het vel heb ik twee randen geponst en die opgeplakt zodat ze onder de foto's zouden vallen. De foto's heb ik gemat op rose cardstock en geplakt waar ik ze wilde hebben. Uit het vel Do what you love heb ik wat bloemen geknipt en die langs de foto's geplaatst. Vervolgens heb ik rose bloemenlint van Marianne Design op de geponste strookjes geplakt. Ik heb wel nog wat chipboard vlinders, bloemen, rub-ons en gel stickers erbij gedaan. Ik vind hem zelf wel leuk gevonden haha....(beetje onbescheiden of niet???).
Hieronder laat ik nog wat detailfoto's zien.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens wat van mijn hand te zien. Ben nogal druk de laatste tijd dus er kwam niet veel van scrappen. Hopelijk wordt het weer gauw wat rustiger zodat ik jullie wat vaker weer wat kan laten zien. Hopelijk tot gauw.
Liefs,
woensdag 28 maart 2012
Cadeautjes met The ScrapCake

Voor het 2-jarig bestaan van Love Scrapping & More (afgelopen november, ik weet het, ik ben laat hiermee) had ik voor Guida wat kleine cadeautjes gemaakt met het leuke papier The Bright Side of Life van The ScrapCake.
Een potje gevuld met thee.



Leuk open doosje met daarin pure Merci chocolade.

Gelukkig vond ze het wel leuk haha...
Liefs,
zondag 20 november 2011
Lieve piraatjes

Ik had nog een restje van het leuke papier van The ScrapCake liggen en heb er deze 2 kaarten nog mee kunnen maken. Het is echt erg mooi papier, goede kwaliteit en prachtige kleuren. En het design leek wel gemaakt voor deze schattige piraatjes, vindt je ook niet? De tekst op de tag op de kaart met het piratenmeisje heb ik gemaakt door verschillende delen van de tekststempels apart te inkten en dan te stempelen. Dat kan doordat het clearstamps zijn, je kunt zo precies zien waar je je ge-inkte deel neerzet.

De stempels zijn trouwens van Nellie Snellen, vond ze zo schattig! Je kunt ze vinden door te klikken op Young Rebels.
Liefs,
Abonneren op:
Posts (Atom)



