About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 7 oktober 2014

2 of a kind


Finally I was able to create a layout again. It took me long enough. Last saturday my mom, sister and I were having a cropday at my moms house where I created this layout. I used Scrapberry's paper, bought at Creabest, Wind of travel- Footnotes. And a lot of different brand embellishments. Loved being creative like this again. I based this layout on a layout created by Gabrielle Pollacco called "Click". She's an amazing talented scrapper and I love most of what she makes. Atleast it helped me get my mojo running. I only just noticed I haven't put the date on but will do so shortly.

Eindelijk ben ik weer eens lekker aan de scrap geweest. Heeft al lang genoeg geduurd haha... Afgelopen zaterdag hadden mijn moeder, zus en ik een cropdag bij mijn moeder thuis waar ik deze layout heb gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt komt bij Creabest vandaan. Het merk is Scrapberry's en de lijn Wind of travel- Footnotes. Geweldig mooi papier, mooie designs en geweldig prijsje. Verder heb ik diverse merken embellishments gebruikt. De layout is gebaseerd op een layout van Gabrielle Pollacco genaamd "Click". Ze is een geweldige scrapster die enorm mooie dingen maakt. Het zorgt er in ieder geval voor dat mijn creatieve mojo weer op gang is gebracht.





Thanks for stopping by, love to read what you think of this layout and hope to be able to show you something new again real soon.

Bedankt voor het kijken, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoop jullie gauw weer wat nieuws te kunnen laten zien.

Liefs,

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een super gave lo, Wendy. Vind 'm prachtig met dat stikwerk en het gebruik van verschillende materialen. Heel mooi gedaan!