About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 8 september 2015

Yay....my very first Stampin' Up inktpads!!

Gisteren mocht ik van Carola Gillich een paar inktpads van Stampin'Up overnemen. Ik ben nu dus in het trotse bezit van Strawberry Slush, Crisp Cantaloupe en Coastal Cabana. Wat een prachtige kleuren en wat een fijne inkt. Het droogt vrijwel meteen zodat je er meteen mee verder kunt werken en de kleuren zijn precies zoals de doos aangeeft. Ben er helemaal weg van. Nu dus gauw verder sparen en nog meer kleurtjes aanschaffen.

Ik kon het niet laten om er meteen mee aan de slag te gaan en, gezien de weinige posts op mijn blog, is dat best wel een beetje een klein wondertje te noemen haha... Ik heb er onderstaande kaarten mee gemaakt.




Bedankt voor het langskomen en ik vind het erg leuk om een berichtje van jullie te lezen.

Liefs,

1 opmerking:

Alida zei

he wat leuk jij ook aan de SU inkt, heerlijk werken ze, en je kaarten zien er super uit.