About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

donderdag 10 september 2015

Mixed Media heart

Een paar maandjes geleden hadden mijn moeder, zus en ik weer een scrapdagje gepland. We hadden besloten iets met Mixed Media te gaan doen. Bij de Action had ik voor ons alledrie een canvas hart gekocht. Die hebben we bewerkt met Gesso, verbandtape, masks, glimmermist en alles wat we verder nog konden verzinnen. Het was een ontzettend geslaagde dag en we zijn alledrie blij met het eindresultaat. Hoewel mijn uitwerking niet echt meer Mixed Media genoemd kan worden haha...ik blijf toch aan de romantische kant hangen. Ach, ik ben er blij mee en mijn mannetje ook. Hij hangt nu in de woonkamer te pronken. Zegt ook wat toch?






Liefs,

1 opmerking:

Alida zei

Oh wat mooi en wat gezellig zo'n dagje samen aan de knutsel.