About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 29 juli 2007

My baby pictures

I asked my parents to copy my baby pictures because I wanted to scrap my own baby album. On these two lo's you can see my father giving me a bath. I love these old pictures, it shows how my parents lived and what products they used to use and how much every day things changed.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Wendy, leuk je blog! Ik vind de lo met de 3 foto's erg gaaf!

groetjes, Annika

Anoniem zei

Hoi wendy, gaaf blog heb je hoor!!
Er staan al mooie projectjes op!

XxX Hanneke

Anoniem zei

Leuke vader heb jij.
Groetjes
maatje meer

Wendy Schoonhoven zei

Hahaha,...leuk hoor ma!! Is maar goed ook dat jij dat vindt toch? xxx Wendy.