About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 27 oktober 2008

Girls having fun together

I made this layout according to a sketch that was placed on the Scrappersanonimous forum yesterday. The pics were taken last fall and you can see my mom, me and my sis among the pumpkins, having a lot of fun!

Deze layout is gemaakt nav een sketch die gisteren op het Scrappersanonimous forum geplaatst was. De foto's zijn afgelopen herfst gemaakt en je kunt mijn moeder, mij en mijn zusje tussen de pompoenen zien...We hadden veel lol bij het maken van deze foto's!!



I used Scribble Scrabble papers (Felicity), Heidi Swapp bling circle frame and swirl stamp, yellow lace, Prima Flowers, beads, brads and some more rhinestones.

Thanks for watching...again, think I'm in a roll, have so much scrapping to do!!

Bedankt weer voor het kijken...alweer, het gaat lekker zo, heb zoveel om te scrappen!!
XXX

3 opmerkingen:

Moon Hulsman zei

leuk geworden Wen zo met zijn drietjes tussen de pumpkins
Liefs Moon

Je@net zei

Leuk geworden Wendy!

Splashes of Pink and Mint zei

Leuke zo tussen de pompoenen! Ik geloof het dat jullie lol gehad hebben! Je lootje is weer errug leuk geworden, mooie stempels heb je gebruikt in de hoeken!