About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 23 maart 2009

Layout swap

Last week there was a swap going on at the Scrappersanonimous forum and Yvon and I were swapping together. This is the layout she made for me.

Afgelopen tijd was er een swap op het Scrappersanonimous forum en Yvon en ik waren aan elkaar gekoppeld. Deze maakte zij voor mij.



And this is the layout I made for her. Her kids had a photoshoot and gave the photos as a present to their mother.

En dit is de layout die ik voor haar maakte. Haar kinderen hadden een foto shoot laten maken en gaven hun moeder de foto's als cadeau.




Thanks for watching again and enjoy the beginning of this new week.
Bedankt weer voor het kijken en geniet van deze nieuwe week.
XXX

5 opmerkingen:

Janny zei

prachtige LO's hebben jullie voor elkaar gemaakt!

Wendy zei

Wat een gave lo's en projecten zie ik voorbij komen op je blog
Vind je lo's altijd zo mooi.

Groetjes je naamgenoot Wendy

Floortje zei

Wat heb je een mooie strakke layout gemaakt! En toch vrolijk door die kleurtjes.
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Heel erg leuk wat jullie voor elkaar gemaakt hebben :D

* Daniƫlle * zei

Leuk is dat toch, dat swappen! Mooie Lo-tjes hebben jullie voor elkaar gemaakt.