About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 9 mei 2009

Anniversary and a layout



Congrats to my brother and SIL who are celebrating their 12 1/2 years of marriage. They are celebrating it with a huge party tonight and I wish them all the best and lots of years to come filled with love, health and happiness!!

Broer en schoonzus, van harte gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jarige trouwdag!! Ik wens jullie nog heel veel jaren samen toe en zie jullie vanavond op het feest!!

This is the mini album I made to put on top of the giftbox for my brother and SIL.

Dit is het mini boekje dat ik gemaakt heb voor bovenop het cadeaudoosje voor mijn broer en schoonzus.










And look what my youngest son ( a 9 y/o) made me. Don't you just love it?

En kijk eens wat mijn jongste ( 9 jaar oud ) voor me heeft gemaakt. Is dat niet lief?


Thanks for stopping by and enjoy this sunny weekend.

Bedankt voor het langskomen en geniet van het zonnige weekend.

2 opmerkingen:

* Daniƫlle * zei

Oh, wat lief dat je zoon voor je gescrapt heeft!
En mooi kado-doosje/albumpje heb je gemaakt. Origineel kado-idee. Veel plezier op de bruiloft. ;-)

Unknown zei

Gefeliciteerd met je broer en schoonzus! En wat een super kaart heeft jou zoon voor je gemaakt :D