About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 27 oktober 2009

CPS 139, DCL 22 and some fun photo's

This is the first time for me to join the sketches over at the Card Positioning systems blog. I had to make a Thank You-card, so for this I used sketch # 139.

Dit is de eerste keer voor mij dat ik meedoe met een sketch van het Card Positioning systems blog. Ik moest nog een Bedankt-kaartje maken en heb hiervoor sketch # 139 gebruikt.



And on the Dutch Card Lovers blog it was already time for sketch # 22. This is my take on it. I'm not sure about this one though.

En op het Dutch Card Lovers blog was het alweer tijd voor sketch # 22. Dit heb ik ervan gemaakt hoewel ik er niet zo tevreden over was.



And this is my take on our bonussketch.

En dit is mijn uitwerking van de bonussketch.



Last friday, on the boy's fall holiday, we went to a, like we call it "Kinderboerderij", where kids can meet with small farm animals. The boys didn't care for it that much. I can tell they are really growing up now. I now have two !!! teenagers in my home! Where did the time go?

Afgelopen vrijdag was het nog herfstvakantie en ben ik met de jongens op de fiets naar de Kinderboerderij in Nieuwegein gefietst. Ze vonden er alleen niet zoveel aan, haha...Ik kan goed merken dat ze ouder worden. Ik heb nu gewoon al twee tieners !!! in huis! Waar is de tijd gebleven?









Anyway, school started again yesterday so now normal life has begun. Atleast now I have time to get some scrapping done. LOL Thanks for stopping by and have a great week.

Maar goed, de scholen zijn weer begonnen dus het normale leven ook. Nu heb ik tenminste wel weer tijd om rustig te scrappen, haha... Bedankt voor het langskomen en geniet van de rest van de week.

Hugs,

Geen opmerkingen: