About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 14 april 2010

Mamarazzi!!!



Have you seen the Mamarazzi papers and embellishments of Bo Bunny yet? I sooooo love it! Since I'm a mom to two boys I've found it real hard to find rough and tough design papers that will fit my photo's but now...I can play with this great new line! You can find the collection overhere, at Guida's shop. So, have fun playing with these designs, can't wait to find out what you will create with it.

Hebben jullie de Mamarazzi lijn van Bo Bunny al gezien? Ik ben er echt helemaal weg van!! Gezien het feit dat ik moeder ben van twee jongens heb ik gezien hoe moeilijk het is om een beetje stoer papier te vinden voor mijn foto's van hen. Maar nu....kan ik mezelf helemaal uitleven met deze geweldige lijn! Je kunt hem in Nederland oa hier vinden, in Guida's winkel. Veel plezier met deze superlijn en ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken.

Hugs,

1 opmerking:

Heidie zei

wat een leuk papier is dat he. Ik heb er een blokje met bijpassend boekje van gekocht. En heel veel plezier met je afdrukjes.

liefs Heidie