About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 18 mei 2010

Blogcandy



Jose van Scrapaddiction geeft deze geweldige blogcandy weg. Natuurlijk zijn er wat regels aan verbonden (ik heb ze even gecopieerd van haar blog):
Wat moet je doen om kans te maken op de Candy:

1. Word volger van de Blog (als je dat nog niet bent)
2. Plaats de Candy (zie foto links) met een link naar deze Blog en een klein berichtje hierover op je eigen Blog (als je die hebt)
3. Laat hier een blog berichtje achter met daarin jouw favoriete scrap en stempelmerken / producten.

De Candy is geldig tot eind mei. Begin juni maken we de winnaar bekend.

De candy bestaat o.a. uit Basic Grey Papier, Alphabet, stickers, foto-album, In2Stamps stempel, achtergrond stempel, Prima Roosjes en diverse embellishments.

Prachtige Candy toch? Ben benieuwd wie hem gaat winnen. Succes allemaal.

Hugs,

Geen opmerkingen: