About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 1 augustus 2010

As from now you can translate my blog in French!

As from now on it's possible to translate my blog into French...Just love this language and would really like to learn to speak and read this language better than I do. Hopefully, translating my blog, among other things, will help me with that. You can find the translation option in the toolbar on the right side of this blog.

Vanaf nu is het mogelijk om mijn blog ook in het Frans te lezen...ik vind het een geweldige taal en zou het graag nog beter leren lezen en spreken. Hopelijk helpt het vertalen van dit blog, onder andere, mij daarbij. Je kunt de vertalingsmogelijkheid vinden aan de rechterkant van mijn blog.

Hugs,

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaf gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb frumpiesworld.blogspot.com gevonden via Google.

Groetjes,
Debby uit Haarlem