About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 12 januari 2011

Eline's huis



Ik blijf het papier van Eline's huis erg leuk vinden en heb er wat dingetjes mee gemaakt. Twee kaarten en een tag. Als basis heb ik een vel craft cardstock op A4 formaat gebruikt, te krijgen bij Love Scrapping. Met een cupcake embossingfolder (gekregen van een vriendin) van Creajoy heb ik de achtergrond gemaakt.
In het hart van de bloem op bovenstaande kaart heb ik glossy accents gedaan en er kralen ingedrukt, vind dat zelf altijd wel een leuk effect geven.



En deze kleine tag heb ik nog gemaakt, vond hem zo schattig.


Liefs,

2 opmerkingen:

Durvina zei

Je kaart en je tag zien er super uit!

groetjes, Durvina

kristel zei

Mooie kaartjes! En wat een goede tip van dat glossy accents met kralen!

Liefs kris