About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 26 februari 2011

Taart gemaakt!!



Ter ere van de officiƫle openingsdag van Love Scrapping & More vandaag, heb ik gisteren bij een vriendin voor het eerst een taart gemaakt en gedecoreerd met marsepein. Tjonge, wat is dat leuk om te doen zeg!! Ze had verschillende mallen om het marsepein mee uit te steken wat niet alleen erg mooi is maar ook veel tijd scheelt. Ik neem hem mee naar Heino vandaag en hoop maar dat Guida hem leuk en lekker gaat vinden. Ik vond het in ieder geval iets leuker om te geven dan een plantje haha...









Liefs,

5 opmerkingen:

Miranda zei

Wauw, die ziet er gaaf uit en.... lekker !
Gr, Miranda

Ria zei

Dat ziet er super gaaf uit en ook lekker, zonde om aan te snijden.
en inderdaad leuker dan een bosje bloemen !!

groetjes Ria S.

Heidie zei

wat een mooie taart heb je gemaakt.

liefs Heidie

lieke zei

mooi gemaakt zeg!!
was een geslaagde opening of niet dan!

groetjes Lieke

UniqueJewelDesigns zei

Mmmm... is zeker al op? hihi ziet er ERG lekker uit ;)

Groetjes Petra