About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 13 november 2011

Fotoswap en cadeautasjes

Op het scrappersanonimousforum had Rieni een fotoswap opgestart. Het was alweer veel te lang geleden dat ik met zo'n swap had meegedaan dus ik meldde mij meteen aan. Ik was gelinkt aan Cissy en dit is de layout die zij voor mij heeft gemaakt. Hij is leuk geworden he?



En dit is de layout die ik voor Cissy heb gemaakt.



Deze 2 tasjes heb ik gemaakt voor Truike en Jolanda van Paper and Pictures. Ik had 2 entree-kaarten voor de Kreadoe bij hen gewonnen en had als bedankje voor beiden een tasje gevuld met chocola gemaakt. Ik blijf het een leuk patroontje vinden voor zoiets.



Liefs,

6 opmerkingen:

Martine zei

Wat een schattige tasjes heb je gemaakt zeg! Superleuk! Leuk idee ook die fotoswap. Je hebt er een mooie layout voor gemaakt en een mooie terug gekregen. Groetjes, Martine

bmartes zei

Wat grappig zo'n fotoswap. Ik vind allebei de layouts erg leuk geworden. En die tasjes zijn ook heel schattig. 't Was leuk he op de Kreadoe?
Groetjes,
Arja

Maaike zei

Wat een kleurige en vrilijke lootjes!
Een feestje om naar te kijken
En leuke tasjes

tanja zei

fotoswaps zijn erg leuk om te doen!! en je tasjes vind ik ook erg leuk!

groetjes tanja

Henriƫtte zei

Leuk dat je met iemand anders zijn foto een lo gaat maken. De lootjes zijn lekker vrolijk.
En de tasjes zijn erg schattig.

sylvana zei

leuke tasjes heb je gemaakt.
leuke swaps heb je gemaakt en ontvangen.