About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 9 juli 2012

Spread met Disney foto's


Ik kan weer wat DT werk voor Guida laten zien en wel een spread. Voor bovenstaande spread heb ik papier van Color Conspiracy gebruikt. Het is prachtig papier, leuke, vrolijke dessins en goede kwaliteit, niet van dat dunne flutpapier. De foto's zijn in 2009 in Euro Disney genomen...(en ik heb nog een hele grote stapel foto's daarvan liggen dussss...er komt nog veel meer aan haha...). Hieronder zie je de layouts nog los van elkaar. Het papier is uiteraard bij Love Scrapping and More te krijgen.




Bedankt voor het kijken weer en tot de volgende blogpost.

Liefs, Wendy.

4 opmerkingen:

Ria zei

Wat leuk Wendy, nou dat papier komt wel op met zulke leuke foto's !!

groetjes Ria S.

Alida zei

ik had em al gezien, maar ik vind em heerlijk vrolijk en mooi gemaakt, leuk met al die tagjes.

Anoniem zei

Hi Wendy, I love seeing your beautiful cards!
Your sister,
juno
xx
Juno's Place
Cards by Carol

Henriƫtte zei

Mooie lo, leuk gedaan met de tags en lekker vrolijke kleurtjes.