About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 13 januari 2013

Het is stil hier....

Het zal niemand ontgaan zijn dat hier al een heeeeele lange tijd niets te zien/lezen valt. Ik zit dan ook met een enorme scrapdip die al een paar maandjes duurt. Er komt werkelijk niets uit mijn handen. Ik heb geen idee of dat ooit nog eens terugkomt (ik hoop het wel, je wilt echt niet weten hoeveel scrapspullen ik in de loop van de jaren heb verzameld!!) maar voorlopig lijkt het erop dat dat nog wel een tijdje zal duren. We gaan het wel zien...

Liefs,

1 opmerking:

Alida zei

Jammer, ik miste je al een tijdje, maar het gaat vast en zeker weer komen, niet alles verkopen hoor!