About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 1 oktober 2007

Magnolia card from Ingen...


Today I received this wonderfull card from Ingen....I just entered a lo about my demented grandmother for the Dolls and Decorations Wintercontest, and tears were rolling down my cheeks...so this card came at just the right time...Ingen, thanks girl, you just made my day look a little brighter...love, Wendy.

3 opmerkingen:

Rozella Meijer-Kern zei

Lief kaartje zeg...

Janny zei

wat een lief gebaar en ook een erg mooi kaartje!

Marga zei

Wat een lieverd zeg. En wat een schattig kaartje :)
Je layout in het wedstrijdalbum is overigens prachtig, het zou mij niets verbazen als die eerste wordt.