About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 11 mei 2008

Back in town!

Hey y'all,

today we came back from Italy. It took us only a 16 our drive to get us home so it was an easy ride home. We had a lot of fun, sun and the kids had the time of their lives. I did get some real sad news about a scrapbookstore here in the Netherlands so I'm a little thrown...I will try to post some pics we made later on this week...Still have loads of laundrey to wash and iron...O, and I won a contest, but will show you the lo I made later on too...Sorry! xxxWendy.

Hallo allemaal,

vandaag zijn we weer thuisgekomen van onze vakantie in Italiƫ. We hebben er maar 16 uur over gedaan dus dat viel reuze mee. We hebben heerlijk weer gehad en de jongens hadden het prima naar hun zin. Ik zal later deze week wat foto's laten zien die we gemaakt hebben. Ik heb nog een hoop was te draaien en strijken dus...Ach, dat hoort er allemaal bij, haha...
Ik kreeg nog wel slecht nieuws ivm ScrappenDoeJeZo, ze gaan sluiten ivm gezondheidsproblemen. Ik was er echt van ondersteboven omdat ik het de meest gezellige winkel vind die ik ooit bezocht heb en wens Dennis en Dorenda dan ook heel veel sterkte toe de komende tijd.
Er was ook nog leuk nieuws, ik heb een wedstrijd gewonnen en zal de lo die ik gemaakt heb tegelijk met de foto's plaatsen, nog heel even geduld aub...
Tot gauw, xxxWendy.

8 opmerkingen:

Ingrid zei

Hey girl, good to have you back safe and sound. Great to hear you had a wonderful time in Italy. Looking forward to seeing your photos. And congrats on winning the contest.

xoxo

Petra zei

goed dat je er weer bent, ik ben heel benieuwd naar je foto's! En ik had gezien dat je gewonnen had!! gefeliciteerd hoor!
gr Petra

*~SCRAP-GEK~* zei

welcome back girl! fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! :-) groetjes marije.

Joke zei

Gefeliciteerd met je prijs. Wat heb je gewonnen?
Leuk om te lezen over je vakantie. Wij gaan deze zomer ook weer naar Italiƫ. we huren dan een tent van Vacans Soleil, die bevallen altijd prima.

Groeten, Joke

Twa zei

Gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd. Laat je snel je foto's zien? Heb je een leuke prijs gewonnen?
Gr. Twa

Splashes of Pink and Mint zei

Fijn dat je er weer bent en nog fijner natuurlijk dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben! 16 Uur lang in de auto.... weet niet of mijn kids dat zouden redden hoor, die vinden die 4 uur naar de Ardennen al ver! Ben benieuwd naar wat je gewonnen hebt. Dus als je klaar bent met die strijk.... laat maar zien!
Lieve groetjes Elly

Janny zei

heee leuk dat je er weer bent en dat jullie het zo naar de zin hebt gehad!
ik heb je LO waarmee je hebt gewonnen al even bewonderd en die is helemaal toppieeeee!

Je@net zei

Fijn dat je er weer bent Wendy!
Nog gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd!
Fijn weekend!