About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 26 mei 2008

Want to join the....

....greatest swap even? Than check out this site . Karin is setting up the biggest card-swap ever and if you want to join, just sign in on her blog.

Zin om mee te doen aan de grootste swap ooit? Check dan even deze site. Karin is de grootste kaartenmaak swap ooit aan het opzetten. Meedoen? Geef je dan op op haar site, dat kan nog tot donderdag as....

Have fun, xxxWendy.

4 opmerkingen:

Kim zei

Ja, leuk he! Ik heb me ook opgegeven. Ik ben benieuwd.

Splashes of Pink and Mint zei

Hmmm... ben niet zo'n ster in kaarten maken! Wat gaaf trouwens dat je gewonnen hebt! Je lootje was dan ook supergaaf zeg! Wauw, wat een kleurtjes en zo'n schattige foto! En die circel en uitgeknipte bloemen vind ik ook super!

Unknown zei

Hey Wendy! Ook ik vond het erg leuk om je te ontmoeten, je bent een warme en spontane meid. We komen elkaar zeker wel weer ergens tegen :D

Groetjes
Ria

Unknown zei

Wendy thanks so much for visiting our new blog at 2 Sketches 4 You - we hope that you will visit and post your work too.
Groete en Dankie
Kazan