About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

donderdag 13 november 2008

2S4Y card and some new stuff

I finally was able to participate on the new sketch on the 2sketches4you site...I made this card for our neighbours across the street who became parents of a little baby girl and since I promissed her to give her a handmade card, I came up with this one. I used gorgeous Imaginisce papers, Baby powder, Cutie Patootie and some lime cardstock.

Eindelijk had ik weer eens tijd om mee te doen aan de sketch op het 2sketches4you blog. Ik heb deze kaart gemaakt voor onze overburen die pas ouders zijn geworden van een dochtertje. Ik had ze een zelfgemaakt kaartje beloofd en dit is hem dus geworden. Het papier is van Imaginisce, Baby Powder, Cutie Patootie en als basis heb ik lime groen cardstock gebruikt.






And last saturday I went to KreaDoe, a kind of scrap- and craftsfair. This is what I bought....some papers, ribbon, stamps....

En afgelopen zaterdag ben ik naar de KreaDoe geweest, dit is waar ik mee thuiskwam.



I also met some girls I know from scrapping...Nora, Martine, Marije, Jeanet, Tamara and Wiebine and Carla. And ofcourse it was great seeing Elly again.She was at the Simpel Scrappen booth which looked absolutely gorgeous. It was real nice to have seen all of you again...

Thanks for stopping by and see you next time!!

Bedankt voor het kijken en tot volgende keer!!


20 opmerkingen:

Kath Stewart zei

beautiful card for the sketch Wendy and I love those bling swirls
Hugs
kath
xxxx

Unknown zei

Wendy you rocked this sketch. This is a beautiful card with so much detail and layering - I love it. Thanks for playing
:) Kazan

De Ruijsbroekjes zei

Was leuk he op de krea doe ! Ik was er ook ;-) Vind de kaart voor de overburen geweldig, heel mooi zeg!

Unknown zei

Oh, such a pretty card! Love those colors and all the sparkles.

Marga zei

Owww wat een superschattige kaart heb je gemaakt. Ik weet zeker dat je buren er erg blij mee zullen zijn.
Leuke spulletjes heb je gekocht op de KreaDoe, heel veel plezier ermee :)

Liefs,
Marga

anja curvers zei

Prachtig kaartje wendy en mooie spullen heb je gekocht.

Frida zei

Schitterend mooi kaartje !

Hanneke van der Linde zei

Leuke kaart, Wendy! Veel plezier met je aankopen! :o)

nora zei

Wat een mooie kaart Wendy!ziet er goed uit.Groetjes Nora

Unknown zei

Beautiful card Wendy ~ LOVE the bling ;)

Eveline zei

Hele leuke kaart.
Eveline.

Martha zei

Prachtige kaart geworden!
Groetjes,
Martha

elske zei

ook al zo'n lief kaartje geworden!!!

Je@net zei

Lief kaartje Wendy en super leuke aankopen!!
Was leuk om je weer ff te zien en bij te kletsen!
Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt!

Katie zei

What a sweet little card...I love it!

Katie

Lea L. zei

Such a sweet baby card!! Love the jewel swirls! Great job with the sketch this week!

~Lea

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een lief kaartje!!! Mooi zo met die bling er op! Je bent weer goed geslaagd op de Kreadoe, nu is Rijswijk weer aan de beurt, maar ik ben er deze keer niet bij.
Het was weer erg gezellig je even gesproken te hebben! Wie weet tot een volgende keer!

Heidie zei

leuke dingen heb je gekocht. En het was leuk om je op de kreadoe te zien.
En je kaartje is ook super.
groetjes Heidie

Anoniem zei

heb iets voor je op mijn blog