About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 3 november 2008

Kaiser Craft and some Blogcandy....

Good monday morning, this morning I made this layout with the gorgeous papers from Kaiser Craft, Rough and tough. I so love this line and used a pic of my youngest son which was taken last winter.

Goede maandag morgen, vanmorgen heb ik deze layout gemaakt met het geweldige papier van Kaiser Craft, Rough and tough. Ik vind het zo'n gave lijn en heb voor deze layout een foto van mijn jongste gebruikt die afgelopen winter is gemaakt.






Materials I used also:
Materialen die ik ook heb gebruikt zijn:
- Junkitz, Earth tone paperz
- Maya Road sheer journaling arrow (which I copied onto white cardstock)
- Tim Holtz, adage tickets (you can find them on page 13)
- And I used a Heidi Swapp Edge Distresser to distress the edges of both pics and the terracotta colored cardstock.

There's some Blogcandy to be won over at the Hills Angels blog...They've had over 555 visitors and wanted to celebrate that news with us...Check out their blog to see what you have to do to have a chance on winning.

Het is de moeite waard om eens op het Hills Angels blog te kijken. Je kan een leuke blogcandy winnen bij HilsAngels ,omdat ze 555 bezoekers hebben gehad. Dus bezoek ze gauw en kijk wat je moet doen om een kans te maken op die heerlijke candy.

Thank you for stopping by and have a great week!!

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik wens jullie een hele fijne week toe!
XXX

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuke LO geworden.....een echte jongens lo.....prachtig!!!
Mooi papier ook!

Groetjes Jacqueline

Petra zei

een leuke Lo. Leuk papier, lekker stoer

Chantal zei

Super leuke stoere LO.

Maaike zei

Wauw, wat een stoere lo!

Daan zei

Leuke LO Wendy

Ingrid zei

Leuke en stoere layout, Wendy.

Je@net zei

He Wendy, leuk om je gisteren op de KreaDoe weer even gezien en gesproken te hebben!!
Leuke lo heb je gemaakt joh!

Rosalien Zwackhalen zei

Mooie stoer layout is het geworden. Ik vindt kaisercraft zulk mooi papier hebben en dit papier is echt helemaal geschikt voor een jongens LO .

Groetjes rosalien

Bedankt voor je reactie op mijn blog.:))

nora zei

hoi wendy,
Leuk je ontmoet te hebben op de kreadoe.Leuke LO heb je gemaakt zeg.Jaaaa het is me gelukt en de lamp en de big bite en allebei wat goedkoper gekregen(nou wat wil je nog meer hahaha)fijne dag groetjes Nora

Splashes of Pink and Mint zei

Owww.... gave l.o. Wen! Echt lekker stoer! Die circles vind ik ook helemaal super!
Het was weer leuk om je even gesproken te hebben op de Kreadoe! Wie weet tot de volgende keer!