About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 9 december 2008

Just having fun...



I know it's not a spectacular layout, but I'm having so much fun with digital scrapping....Just made this one with a statue that's in our garden covered with snow. For this one I used a winterkit created by Vivisdesigns.

Het is wel niet z'n bijzondere layout maar ik heb zoveel plezier in het digitale scrappen! Deze heb ik net gemaakt met de winterkit van Vivisdesigns. Op de foto zie je een beeldje dat bij ons in de tuin staat overdekt met sneeuw.

Thanks for stopping by again.
Bedankt weer voor het kijken.
XXX

4 opmerkingen:

Petra zei

wat een leuke Lo, ik heb helemaal niets met digitaal scrappen, maar deze is wel heel erg leuk

Je@net zei

Leuk om te zien Wendy!

Anoniem zei

eeey meid.. staat 2 awards op je te wachten.. xx

Sandra1968 zei

Leuke LO en mooie kleurencombinatie.