About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

vrijdag 13 februari 2009

Challenge at Scrapdelight



As some of you know, I'm a member of Scrapdelight's challengeteam and as such it is my job to put up a challenge on friday's. I put up a quote or picture to inspire fellow scrappers to some creativity. The pic above is my choice for today's inspiration and beneath you can see my take on it. It's a picture of my late grandfathers american rocking chair, which belongs to me now. I still miss my grandparents a lot so I love the fact that the chair is mine.

Zoals sommigen van jullie weten, maak ik deel uit van Scrapdelights challengeteam en vrijdags is de dag waarop ik een quote of foto plaats waar inspiratie uit gehaald kan worden. Hierboven is de foto voor vandaag en hieronder zie je mijn uitwerking. Op de foto staat mijn opa's amerikaanse schommelstoel, die nu van mij is. Ik mis mijn grootouders erg en vind het super dat ik de schommelstoel in mijn bezit heb.





Thanks for stopping by and have a great weekend!
Bedankt voor het kijken en vast een heel fijn weekend!
XXX

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is prachtig Wendy!

Splashes of Pink and Mint zei

Héél goed gelukt Wendy! Je herkent de inspiratie er duidelijk in! En.... mooie herinneringen....!
Ik las in je vorige post dat je naar Euro Disney gaat, wat heerlijk!!!!! Ik wil je alvast héél veel plezier wensen en ik duim voor droog weer!

Je@net zei

Mooi geworden Wendy!