About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 11 juli 2009

New sketch on Dutch Card Lovers blog

Today is time for sketch #7 over at Dutch Card Lovers....Rosalien made the sketch this time and this is my take on it. I made this card for my BIL and his family who are moving to a new home by the end of this month.

Vandaag is het alweer tijd voor een nieuwe sketch op het Dutch Card Lovers blog. Sketch #7 is gemaakt door Rosalien en dit is mijn uitwerking ervan. De kaart is gemaakt voor mijn zwager en zijn gezin die eind deze maand gaan verhuizen.







Thanks for stopping by and a wish you a great weekend.

Bedankt voor het kijken en ik wens jullie vast een heel fijn weekend.

Hugs,

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Ik vind de sketch trouwens ook erg leuk :D

Wendy zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en dat papier is erg leuk er voor.

Groetjes wendy