About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 5 juli 2009

Overdue blog update

Hi you all, I know I've been a bad blogger for a while, but there were circumstances which made it difficult for me to keep my blog up to date. But now I've got some things to show you. Yesterday my mom and I went to Doorn to do some shopping at Paper and Pictures. I bought some scrapgoodies which I got as a present from my DH for our 19th anniversary, isn't that sweet? I bought some October Afternoon papers, Cherry Hill and Ducks in a Row. Some Doodlebug papers and some of Making Memories, Great Escape. And I found the Monkey papers from Reminisce way too cute to leave them there....LOL.

Hallo allemaal, ik weet dat ik mijn blog een beetje heb verwaarloosd de laatste tijd, maar daar waren de omstandigheden ook wel een beetje naar. Maar nu heb ik wel wat leuke dingen te delen.
Gisteren ben ik met mijn moeder naar Doorn geweest om bij Paper and Pictures te winkelen. Ik ben best goed geslaagd en heb wat leuke dingen kunnen kopen die ik van mijn man heb gehad ivm onze 19 jarige trouwdag, lief hè? Ik heb wat papier van October Afternoon gekocht, Cherry Hill en Ducks in a row. Wat papier van Doodlebug en wat van Making Memories, Great Escape. Ben dus weer helemaal blij! En het aapjes papier van Reminisce was veel te leuk om daar te laten liggen, haha..




I ordered some yummy stuf online some time ago and last week I received them. I love the Basic Grey stamps and finally was able to get my hands on some Jillibean soup papers, Minestrone and Cream of Mushroom. And also some of My Little Shoebox designs.

Ik had een tijdje geleden wat spulletjes besteld bij De Creatieve Vlinder en die kwamen van de week binnen. Ik ben helemaal blij met mijn spulletjes en helemaal met de stempels van Basic Grey!! Ik had ook nog papier van Jillibean soup, waaronder Minestrone en Cream of Mushroom. En paper van My Little Shoebox.





Yesterday sketch #6 was posted on the Dutch Card Lovers blog. This was my take on it.

Gisteren is sketch #6 op het Dutch Card Lovers blog geplaatst en hieronder zie je mijn uitwerking.





This was my take on sketch #5 at the Dutch Card Lovers blog.

Dit was mijn uitwerking van sketch #5 op het Dutch Card lovers blog.



Thanks for stopping by. I hope you can find the time to leave me a comment, that always makes me feel good. WINK

Bedankt voor het langskomen en ik hoop dat je de tijd vindt om een berichtje achter te laten voor me, dat doet me altijd goed. WINK

Hugs,

6 opmerkingen:

Marlinda zei

Hallo wendy,

dank je wel voor je reactie ik vind jou uitwerking ook erg leuk!!!

groetjes marlinda

Splashes of Pink and Mint zei

Zóóó...., wat een gave spulletjes allemaal!! Jij kunt voorlopig weer even vooruit!
Lief kaartje ook!
Groetjes Elly

Unknown zei

Je hebt je blog leuk gepimpt Wendy :D En wat een gave spullen heb je gekocht. De winkel in Doorn is echt zo leuk, ik ben er vorige week ook nog een keer heengereden. Die basic grey stempeltjes zijn inderdaad ook niet te versmaden...

Cora Hoekstra zei

je blog ziet er een stuk vrolijker uit, Als je zo lekker bezig bent ben je vast goed aan het herstellen van je operatie. Fijne vakantie

Ingrid zei

Wat een leuke spullen heb je gekocht, Wendy. Die krijgen vast een goed plekje in die mooie kast van je. Maarre....niet te lang in de kast laten liggen hoor. Ik wil wel graag zien wat je ermee maakt. ;-) Je kaartjes zijn ook erg leuk. En de nieuwe look van je blog ziet er ook goed uit.

xoxo

Anoniem zei

Leuke spullen heb je gekocht!! Voorlopig kun je wel weer lekker vooruit geloof ik. Die stempeltjes van Basic Grey, die heeft Michelle nu toch ook? Hebben een hoog heb-gehalte!

Je blog ziet er leuk uit!

Groetjes

Xandra