About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 5 september 2009

Teabag as a "thank you"-gift



On Moons blog there is a challenge to create a Teabag with, ofcourse, one of the Magnolia stamps. Since I received some prints of the latest Magnolia stamps from Cora, I send her this Teabag as a "Thank you"-gift.

Op het blog van Moon loopt een challenge om een Theezakjes-kaart te maken met een Magnolia stempel. Aangezien Cora zo lief was om mij wat stempelafdrukjes van de nieuwste kit te sturen, heb ik dit Theezakje voor haar gemaakt.





Thanks for stopping by and enjoy the rest of your weekend.

Bedankt voor het langskomen en geniet van de rest van het weekend.

Hugs,

5 opmerkingen:

jacqueline zei

Wat een schatje zeg!
Heel mooi gemaakt.

Groetjes Jacqueline

Ellen zei

Ontzettend leuk zeg!! Leuk idee!

ScrapEnjoy zei

Echt een lieffie, schattig hoor.

groetjes Lilian

Unknown zei

Lief :D

Natasja zei

Wat gaaf !! Echt super !
Ga deze onthouden...