About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 2 november 2009

Things I bought

I didn't show you the things I bought yet, so here are some photo's.

Ik had mijn aankopen nog niet laten zien, hieronder wat foto's.

These are all goodies I bought from Petra, Romy, Terese, Karin and Elske.

Dit zijn allemaal spulletjes die ik overgenomen heb van oa: Petra,Romy, Terese, Karin en Elske.



These are the things I bought at Marjolein's store "Scrapotheek".

Dit waren mijn aankopen bij Marjolein van de Scrapotheek. Jaja, ik heb echt maar 1x in de rij gestaan, haha...



CMF I bought from Romy. The little bags contained gifts sponsored by Scrapotheek and Made by Maly.

De CMF heb ik van Romy overgenomen. En in de kleine zakjes zaten leuke aardigheidjes gesponsord door de Scrapotheek en Made by Maly.



If you would like to have an impression of this funday, check out this movie made by Veronica.

Als jullie een kleine impressie willen hebben van deze gezellige dag, kijk dan eens naar het filmpje gemaakt door Veronica.

http://www.youtube.com/watch?v=8rFNSh1KTKA

Ok, that's it for now, thanks for stopping by. See ya later.

Ok, dat was het weer voor nu, tot de volgende keer.

Hugs,

5 opmerkingen:

Romy zei

Wat een leuke spulletjes allemaal! En je herfstslinger is ook al zo mooi geworden! Het was een hele geslaagde dag zaterdag.

Petra zei

jij bent ook goed geslaagd! Leuke spullen, maar op de bovenste foto zie ik volgens mij ook de transparante overlay's die je van mij hebt overgenomen :):)
Veel scrapplezier ermee!!
Liefs Petra

Unknown zei

Je hebt erg leuke aankopen gedaan :D Maar ik ben toch blij dat ik me in heb weten te houden bij de papierbakken, die van mij puilen echt zo ontzettend uit LOL

Maryke zei

Je hebt ook al van die leuke spullen gekocht! Super veel plezier ermee!

nora zei

leuke dingen heb je gekocht Wendy!!Kan je weer mee vooruit.Groetjes Nora