About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

vrijdag 27 november 2009

Blogcandy, Tombow and a new layout

Remember this post at Ingrid's blog? I was thrilled to have won this prize and now I can really play with it. Due to being busy with lots of things, we both didn't find the time to see eachother but this afternoon she had brought the ShortCuts product with her to school and made me very happy!! I never worked with their products before and now I can! Thanks so much, you really made my day. She was also sweet enough to order these Tombow gluesticks for me. I ran out of mine and couldn't find the sticks nearby for a reasonable prize but she did and offered to order it with her own order, isn't that sweet!

Herinner je je dit berichtje op Ingrids blog nog? Ik was superblij dat ik de Shortcuts producten gewonnen had. Doordat we beiden erg druk zijn duurde het even voor ze het me kon overhandigen maar ze was lief genoeg om het even mee naar school te nemen vandaag en nu kan ik er dus mee spelen!! Heel erg bedankt meis, ik ben er superblij mee. Trouwens ook met deze Tombow gluesticks . Heel erg bedankt dat je die voor me mee wilde bestellen met je eigen bestelling, die van mij is bijna op en nu kan ik er tenminste weer even mee vooruit. Lief van je!

At the Scrapdelight forum we started a "Sketch spel (game)" for which there were groups made of about 5/6 girls. The first person was shown the sketch which she had to use to create her layout. Than she had to send a photo of her layout to the next in line who also had to create a layout but than according to the layout shown to her. The second person had to send a photo of the layout she has made and so on and so on. In the end the sketch was shown along with the 5/6 layouts made by everyone who had participated. I loved playing along and can't wait to play along with the next round.

Op het Scrapdelight forum was er een Sketch spel gestart. Er waren groepjes van 5/6 mensen gevormd, de eerste kreeg een foto van een sketch, moest daarvan een layout maken. Dan een foto van de layout naar nr. 2 mailen, die aan de hand daarvan dan weer een layout moest maken. Daar weer een foto van naar nr. 3 mailen en zo verder. Op het laatst, als iedereen klaar was, werd de sketch getoond samen met alle 5/6 layouts die gemaakt waren. Ik vond het erg leuk om hieraan mee te hebben gewerkt en zie uit naar de volgende ronde.

The sketch, which was shown to us after everyone had completed their layout

De sketch, die we pas konden zien nadat iedereen haar layout al klaar had



My take on the sketch:

Mijn uitwerking van de sketch:



Tomorrow the next sketch will be put on on the Dutch Card Lovers blog, along with the winner of this weeks sketch. I hope you can find the time to play along this week. Enjoy your evening.

Morgen staat de nieuwe sketch op het Dutch Card Lovers blog er weer op. Ik hoop dat je tijd kan vinden een keertje mee te doen. Fijne avond nog verder.

Hugs,

6 opmerkingen:

Chantal zei

Je ziet er nog wel een klein beetje van terug in je lootje, maar niet echt heel veel.
Wel een superlootje geworden.

Unknown zei

Wat een leuke LO!

sam zei

erg leuk!

Karin zei

Heel mooi lootje. Het papier lijkt voor deze foto's gemaakt!

ScrapEnjoy zei

Wendy, een lekker stoer lootje, super meis.

groetjes Lilian

Unknown zei

super mooi stoeren lo
groetjes carla