About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 17 februari 2010

Catching up!

Since it has been a long time ago since I posted anything, I have some catching up to do on my blogposts. So, here are some cards I made for the Dutch Card Lovers blog. Enjoy!

Het is best lang geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst dus ik laat hier de kaarten zien die ik de afgelopen tijd voor het Dutch Card Lovers blog heb gemaakt. Veel plezier met kijken!

Sketch made by Anja:



My take on the sketch:


Sketch made by Yvon:


My take on the sketch:


Sketch made by Sandra:


My take on the sketch:




Sketch made by Miriam:


My take on the sketch:



Hugs,

1 opmerking:

Unknown zei

Ze zijn weer erg leuk allemaal. Hoe komt het dat je al zo'n tijd niet geblogd had? Gewoon druk?