About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 20 februari 2010

Dutch Card Lovers # 34 and another card.

This week it's Marianne's turn to come up with a sketch or challenge. And she did! She challenges everyone participating to create a shaped card.

Deze week is het de beurt aan Marianne om een sketch of uitdaging te verzinnen. En het is haar gelukt: ze daagt iedereen die mee wil doen uit om eens een kaart in een andere vorm te maken.

This is my take on this weeks challenge:


Last week I created this card for Marlies, she could really do with an upper.

Ik heb vorige week ook nog dit kaartje gemaakt voor Marlies. Ze kon wel een oppeppertje gebruiken.






Hugs,

5 opmerkingen:

* Daniƫlle * zei

Wat leuk dat kaartje in de vorm van een vogelhuisje, goed gevonden en een schattig vogeltje erbij!

Unknown zei

Wat een super kaart dat vogelhuisje. En wat lief dat je zo'n mooie kaart voor Marlies gemaakt hebt.

Hetty zei

Super lief kaartje dat vogelhuisje! En die andere is ook heel mooi.
Gr Hetty

Floortje zei

Inderdaad...so tweet, die vogelhuisjeskaart! En die hug kaart zal ook wel voor een oppepper gezorgd hebben, mooi!
Groetjes, Floortje

Ingrid Danvers zei

Beide kaartjes zijn erg leuk. Dat vogelhuis kaartje is lieffff.

xoxo