About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

vrijdag 8 oktober 2010

Home sweet home



Hoewel ik ziek ben en eigenlijk in bed zou moeten liggen had ik een idee in mijn hoofd dat er toch echt uit moest!! Met dit als resultaat, ziet er leuk uit toch? Het hart is 20,5 cm breed en 21 cm hoog en 1,5 cm dik. Het papier is van Eline's huis en de stanzen (de takjes )zijn gemaakt met de Creatables van Marianne Design.



Gebruikte materialen:
-Houten hart
-Eline’s huis papier
-Perlen pen Eis-Weiss
-Marianne design creatables (de takjes)
-Alfabet Vintage Market
-Jute touw
-Rhinestones clear

Zo, en nu ga ik gauw mijn bedje weer in….hopelijk knap ik gauw op.

Liefs, Wendy.


Liefs,

7 opmerkingen:

nora zei

PFFFFFFF Wendy wat ben jij toch bezig zeg!!En dat terwijl je ziek bent.Petje af ziet er weer top uit.Beterschap,groetjes Nora

Saskia zei

Wow! Een prachtig hart!!!

Saskia :)

anja curvers zei

Prachtig hart Wendy en snel opknappen hoor.

Heidie zei

wat een mooi hart. En beterschap.

liefs Heidie

Ingrid Danvers zei

Ziet er mooi uit, Wendy! Krijgt het een mooi plekje in je eigen 'home'? Hopelijk voel je je gauw weer beter. Beterschap!!

xoxo

Gwen zei

Wat maak jij leuke dingen...
Ik kwam "werkjes" van je tegen op two peas en ben gelijk naar je blog gaan kijken... Bij mij staat het scrappen (en andere creatieve dingen) op een laag pitje... (beetje last van najaarsmoeheid ?)

Splashes of Pink and Mint zei

Hé Wen! Ben je inmiddels al weer een beetje opgeknapt??? Arme ziel, blèh, niks aan zo ziekerig!
Ik vind je hart super de super leuk! Zo lief in die kleurtjes en die takjes en vogeltjes ook helemaal top!
Enne... kom m'n kadootje ophalen hoor, hardstikke lief!!! Zal het volgende keer op m'n blog zetten!
Dank je wel *smak*!