About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 29 november 2010

Blogcandy bij Nina



Deze geweldige blogcandy kwam ik tegen bij het surfen op internet...geweldig issie hè? Ik kan het niet laten om een kansje te wagen dus hierbij de voorwaarden, te vinden op Nina's blog:

Do you want it? All you have to do is:

1. Put the image no. 1 in your blog. (Plaats een foto van de candy op je blog)
2. Put up a link to this post. (Plaats een link naar de betreffende blogpost)
3. Write a comment under this blogpost. (Laat een berichtje achter op deze post)
4. If you want to, I would be very happy if you became a follower of my blog:-)
(Als je wilt, zou ik het leuk vinden als je volger zou worden van mijn blog)


The blogcandy ends on December the 28th.(De einddatum hiervan is 28 december 2010)

Nou meiden, nu maar vingers gekruist houden haha...

Liefs,

Geen opmerkingen: