About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 15 november 2010

Mickey Mouse



Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost...ben druk met van alles en nog wat dus ja...en dan vliegt de tijd. Ik vraag me weleens af of ik nu de enige ben bij wie dat zo gaat. Dat er periodes zijn dat je heel veel scrapt en dat er dan ineens een tijdje komt dat er weinig tot niets uit je handen komt? Maar goed, ik heb niet stilgezeten. Heb wel het een en ander gescrapt maar moet nog wat dingetjes afmaken, de "finishing touch" er nog op doen en dan kan ik weer wat dingen laten zien. Wel heb ik mee kunnen doen met de Personal Challenges op het scrappersanonimous forum. Chantal gaf een beschrijving van een layout en aan de hand daarvan kon je dan je eigen layout maken. Blind scrappen dus. Bovenstaande is wat ik ervan heb kunnen maken. Het papier is van October Afternoon en de bloem (stoer issie hè?) heb ik van Erna afgekeken....









Ik vond het een superleuke challenge en ben benieuwd naar de volgende...hopelijk kan ik dan weer meedoen. Bedankt voor het kijken in ieder geval en tot de volgende post. Hopelijk duurt het iets korter voor ik weer wat kan plaatsen.

Liefs,

2 opmerkingen:

nora zei

Hoi Wendy, leuke lo heb je gemaakt!!Ik heb er ook last van dan zit je vol met van alles, en dan is je hoofd zo leeg en komt er niks uit je handen.Maar de foto die je gebruikt hebt is ook super joh.Groetjes Nora

Heidie zei

wat een leuke lo heb je gemaakt. En wat een leuke foto. En soms ontbreekt het je zo aan de tijd om te scrappen. Ben al lang blij dat ons Cuba album af is.

liefs heidie