About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 21 september 2011

Luchtballon



Toen ik een tijdje geleden bij Guida was zag ik een Magnolia Ink Magazine liggen en heb hem ter plekke even doorgebladerd. Superleuk blad met leuke voorbeelden en o.a. veel leuke projectjes. Daarin stond dus ook een luchtballon en ik was er meteen helemaal weg van. Dus eenmaal thuis ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Grappig toch?







Het papier is van Maja Design en wel de lijn Life in the Country en komen bij Love Scrapping & More vandaan. Het witte kant en de donkerblauwe roosjes ook. Alleen het witte satijnlint, het rode ricrac en het donkerblauwe koord onderaan zijn uit eigen voorraad.

Liefs,

5 opmerkingen:

Maaike zei

Wat een gaaf projectje
En een leuke kleurencombi
Super hoor

Marielle zei

oh wat gaaf die luchtballoen ik vind hem geweldig....en die kleurencombi is helemaal top
Liefs Marielle

bmartes zei

Oooooh Wendy wat een schatje!! En wat is dat papier ook mooi.... Echt geweldig!
Groetjes,
Arja

Martine zei

Hij is zeker superleuk! Dat papier blijf ik ook prachtig vinden! Echt heel leuk gedaan. Groetjes, Martine

Lida zei

Wat een geweldig luchtballon
heb je gemaakt leuk met
deze kleuren

groetjes Lida