About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 2 april 2012

Having a great time



Van Guida kreeg ik afgelopen zaterdag nog wat papier van Echo Park paper, This and That - Graceful, voor DT-werk mee (lucky me! LOL) en daarmee heb ik bovenstaande layout gemaakt. Ik vind het superleuk papier om mee te werken.
Hieronder nog wat detailfoto's.







Liefs,

8 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Het is inderdaad fantastisch papier, zo vrolijk!!! Dan komt de inspiratie bijna vanzelf, leuke l.o.!

Margot zei

wat een gave kleurtjes! superleuke lo!

Lida zei

Wat heb je dat layout
geweldig gemaakt met dat mooie papier

groetjes Lida

Je@net zei

Wat een leuke vrolijke lo, Wendy! Super leuk papier ook.

Petra zei

Mooi lootje, het ziet er zo lekker vrolijk uit, maar dat komt door het prachtige papier.

Johanna zei

Wat een heerlijke, vrolijke lay-out met mooie kleurtjes!
Groetjes, Johanna

Ju@nita zei

Leuke lijn hè,daar wordt een mens vrolijk van.Heel mooi gemaakt Wen.

Groetjes Juanita

Henriëtte zei

Mooie lo is het geworden, lekker vrolijk papier heb je gebruikt.