About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 25 april 2012

Wilma...



Ik dacht dat ik deze layout die ik voor Love Scrapping & More had gemaakt, allang had laten zien maar...niet dus. Nou ja, dan nu maar haha... Op de foto zie je mijn moeder als klein meisje. Leuk hè? Vooral die strik in haar haar vind ik geweldig! Het leuke is dat ik verschillende merken papier door elkaar heb gebruikt, kan prima.
Hieronder nog een detailfoto:





Liefs,

4 opmerkingen:

simone zei

ohhh wat een mooie lay-out, niet te veel poespas gewoon rustig en mooi.Wat een schattige foto van je moeder.
Groetjes Simone

Unknown zei

super prachtig rustig maar wel heel mooi

lieve groetjes carla

hilde janbroers zei

oh wow, heel gaaf zeg!!! Mooie rustige romantische layout...super!

Blinnie zei

Deze vind ik echt PRACHTIG Wendy! Ben gek op vintage!
Groetjes, Belinda