About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 14 september 2008

Blog candy, a meeting and F.O.T.W.

Remember the blog candy you could win two weeks ago by putting a boys quote on my blog? I finally picked a winner and the winner is Je@anet!! I was a close call because there was another quote I really liked but there could only be one winner. So Je@anet, email me your adress through the link to my email adress at the right side of this blog and I will send you the candy as soon as I can. Have fun with it and thanks to everyone that played along!!

Weten jullie nog van de Blog Candy die ik twee weken geleden aanbood in ruil voor een leuke quote over jongens? Ik heb eindelijk een winnares gekozen en dat is Je@anet geworden!! Je@net, mail je mij je adres via de link hier rechts op mijn blog, dan stuur ik het pakketje je zo snel mogelijk toe. Veel plezier ermee en iedereen die mee heeft gedaan, heel erg bedankt!!



Yesterday I went to a Crea fair in Rijswijk (a town in the Netherlands) with my sister and mom and I was finally able to meet Elly van Trappen in person!! I alway's read her blog, love the things she shares with us and ofcourse the layouts and other projects she makes. It was real nice to have finally met you and thank you for letting my mom take this picture!!

Gisteren was ik naar het Creaweekend in Rijswijk met mijn moeder en zus en was eindelijk in staat om Elly van Trappen eens in "real live" te ontmoeten. Ik lees haar blog altijd omdat ze altijd zoveel leuks laat zien, zowel op scrapgebied als privé. Ik vond het erg leuk je nu eens ontmoet te hebben en bedankt dat je mijn moeder een foto van ons liet maken!!



I tried to play along with the Findings Of The Week at Elly's blog. I found this gorgeous bracket at a flee market in Benschop (also a little town nearby) and was so happy with it. I was looking for something like this a long time, so it really made my day. I placed my Blonde Moments Pigment Pearls and Tim Holtz's Distress Powders in it. Doesn't it look great?

Ik probeer deze keer mee te doen met de Findings Of The Week van Elly's blog. Ik heb deze leuke etagère vorige week gevonden op een rommelmarkt in Benschop. Ik was al langer op zoek naar zoiets, dus was de rest van de dag helemaal blij, haha...Ik heb mijn potjes Blonde Moments Pigment Pearls erin gezet en onderop de potjes Distress poeder van Tim Holtz. Ziet er leuk uit hè?






Well, that's it for now. Maybe I can show you something I scrapped later on this week. Till then I wish you a very sunny sunday and thank you for visiting my blog. Hope you leave a comment, always love those!!

Dat was het weer voor nu. Misschien kan ik je later deze week weer iets gescrapts laten zien. In ieder geval nog een hele zonnige zondag verder en bedankt weer voor het kijken. Hopelijk laat je een berichtje achter, vind ik altijd erg leuk!!
XXX

3 opmerkingen:

Je@net zei

Oooooooooooooooooooooooooh, dat vind ik nog eens een leuke verrassing!! Dank je wel Wendy en ik email je mijn adres hoor!!
Fijne zondag!!

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh leuk! Jeanet gefeliciteerd!!!! fijne zondag Wendy!!!

Marga zei

Ik ben hélemaal wég van je etagère, ik ben ook al tijden op zoek naar eentje, maar die van jou is wel héél erg gaaf zeg. Prachtig. Kan me voorstellen dat je de hele dag hebt lopen stralen :)
Trouwens nog gefeliciteerd met de positieve uitslag van de dokter, ben echt ontzettend blij voor je!