About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 3 september 2008

A card, a banner and a lift...

I made this card for Karins blog. You had to make a girls card, hope this card fits the assignment.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Karins blog. De opdracht was een kaart te maken voor een vrouw, hopelijk voldoet de kaart die ik maakte aan de opdracht.



My sons teacher became a granddad a few weeks ago, but since summerholiday started I didn't get a chance to give this banner I made for his granddaughter before. My son gave the banner to him last monday and he let me know his daughter really loved it and was going to put the banner up to her daughters door. Ofcourse I was very pleased to hear this...I got the idea of making a banner from Elly.

De leraar van mijn oudste werd vlak voor de vakantie opa van een kleindochter. Door de vakantie kon ik hem deze banner niet eerder geven dan afgelopen maandag. Mijn zoontje vertelde me dat zijn dochter de banner erg leuk vond en hem aan de deur van haar dochters slaapkamer had gedaan. Vond ik natuurlijk erg leuk om te horen. Het idee van de banner heb ik van Elly.







Yesterday evening there was an online-crop at the Scrappersanonimous forum. They put on a layout for us to lift and I really liked that one. I couldn't participate because of a little operation I had undergone and I was in a lot of pain that night. I still am but wanted to scrap so much, I just had to make this layout.

Gisterenavond was er weer een online-crop op het Scrappersanonimous forum. Ze hadden een layout geplaatst om te liften. Aangezien ik gisterenochtend een kleine operatie had ondergaan en er nogal pijn van had, kon ik gisteren niet meteen mee doen. Maar ja, ik vond de te liften layout zo leuk, dat ik ondanks de pijn die ik nog steeds heb, toch vanmorgen ben gaan scrappen.



This was it for today. Hope you enjoyed reading my blog again and I still love the comments you post so....O, and don't forget, there's still some blogcandy to be won.

Dit was het weer voor vandaag. Hopelijk vond je het weer leuk mijn blog te lezen en ik vind de berichtjes die jullie achterlaten erg leuk om te lezen dus....O, en vergeet niet dat er nog steeds een scrapcadeautje te winnen is.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi wendy

je bent nog op tijd hoor!!! leuk dat je hebt meegedaan aan de dutch dare challenge.!

Chantal zei

Je lootje is super hoor. Je banner heb ik al gezegd is ook top.

* Daniëlle * zei

Die banner is superleuk zeg!

Janny zei

prachtig lootje heb je gemaakt en de banner vind ik suuuuper!

Heidie zei

wat een leuke lo heb je gemaakt. En die banner is ook super.
groetjes Heidie

Je@net zei

Hi Wendy, wat een leuke projecten joh! Gaaf die banner, kan me voorstellen dat tie in de smaak gevallen is!

Karin zei

Hoi Wendy,

Super kaart. Ook volwassen vrouwen zijn af en toe nog meisjes, toch!!!

Dank je voor je deelname aan de Dutch Dare Challenge.

xoxo karin

Splashes of Pink and Mint zei

Volgens mij voldoet je "dames"-kaart geheel aan de eisen hoor, vind 'em (of haar?) supervrouwelijk! En wat leuk dat je zo'n banner gemaakt heb, wat een leuk werkje om te doen hè! Maarre... de eer komt niet geheel mij toe hoor, heb het ook maar van het net "gepikt"! Wat is internet toch een bron van inspiratie hè!