About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 15 september 2008

Together Forever

Yesterday I made this layout according to an online-crop at the Scrappersanonimous forum.

I used Noteworthy papers, Prima flowers and lots of other goodies.

Vanmorgen heb ik een layout gemaakt nav een online-crop op het Scrappersanonimous forum. Ik heb Noteworthy papier, Prima flowers en nog veel meer leuke dingen.







That's it for today, thanks for stopping by.
Dat was het voor vandaag, bedankt voor het kijken.
XXX

10 opmerkingen:

Anita zei

PRACHTIG!

groetjes
anita

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw, hij is super Wendy!!! En wat een lieve foto! En alle embellishments passen er perfect bij!
Leuk dat je "onze" foto er al op hebt staan! Jammergenoeg sta ik er nou nooit eens fatsoenlijk op, maar gelukkig maak jij een hoop goed! Vond het superleuk om je nou eens een keertje in het "echt" gezien te hebben!
Je etagère vind ik geweldig en wat leuk zo met al die spulletjes erop! Goed idee! Ik heb je er bij gezet hoor, op m'n blog!

Marjolein zei

Wat een mooie LO Wendy!!! Ik kwam hier even via Elly's blog, was reuze nieuwsgierig naar de foto van jullie saampies! Leuk hoor, om elkaar dan zo eens te ontmoeten he?

Ingrid zei

Leuke layout, Wendy. En zo heerlijk jong nog! Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat jij en Hanno nu oud zijn. ;-)

Je@net zei

Wat een leuke lo Wendy!!

Joke zei

Wat een leuke foto is dat en op je layout staat hioj prachtig. Heel mooi papier nog steeds en wat heb je die bloemen mooi gemaakt.

Chantal zei

Mooie layout! :D
Ik heb mijn spulletjes besteld bij Scrapamerika.com echt leuke accesoires, alleen jammer genoeg hebben ze daar geen gereedschappen en dergelijke. Liefs xx

Romy zei

In één woord: super!

dutchbird zei

Hij is echt heel erg prachtig!

Merel

Rosalien Zwackhalen zei

Deze is mooi zeg!Super. Ik vindt de vorm ook heel mooi.

Groetjes rosalien