About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

maandag 6 september 2010

Blogcandy bij Diny Sprakel: Creadin



Bij het surfen op internet kwam ik op het blog van Diny Sprakel :Creadin. Ik heb haar vandaag voor het eerst ontmoet op de Kreavakbeurs in Arnhem en heb meteen met de Aquamarkers mogen spelen. Wat een geweldig product zeg...superleuk om ermee te werken. Toen ik zag dat ze deze Aquamarkers weg zou geven als Blogcandy, wilde ik uiteraard mee proberen te dingen. Vandaar dit blogberichtje. Kijk voor de spelregels even op het blog van Diny en lees de voorwaarden van deze Candy. Veel succes...hoewel, eigenlijk zou ik ze zelf wel heeeeeel erg graag willen winnen haha...

Liefs,

Geen opmerkingen: