About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 15 september 2010

Een label en een kaartje



Ik liep al een tijdje met het idee om een label (of tag, net hoe je het wilt noemen) te maken met de spullen van Viva/ My Paper World. En eindelijk is het er dan van gekomen. Issie niet mooi geworden? Onderaan dit bericht zet ik een lijst met links naar de door mij gebruikte kleuren.



Onderstaand kaartje is gemaakt door mijn moeder. Ze heeft gebruik gemaakt van een paperpad van Marianne Design, Old-Fashioned Christmas. De parels zijn gemaakt met een creme-kleurige perlen pen. Aangezien ze eigenlijk nooit kaartjes maakt, moest ik hem wel even met jullie delen. Heeft ze leuk gedaan hè? (ps het bloemetje heb ik gemaakt, heb ik er toch nog iets aan bijgedragen haha...).



Materialen label:
- Paper softcolor kleuren: 640, 530, 390, 140, 120, 190
- Papier
- Glossgel transparant

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post....

Liefs,

11 opmerkingen:

Renata zei

Wat een mooi tag is het geworden. De kleurtjes zijn mooi zacht!!
Groetjes, Renata.

Cora Hoekstra zei

prachtig met die "dauwdruppels" op de rozenblaadjes

Je@net zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt, Wendy! De kleuren zijn schitterend en de dauwdruppels maken het helemaal af!
Ook het kaartje van je moeder is erg mooi geworden!

Lida zei

Wat heb je een mooi tag
gemaakt en de kleurtjes
zijn ook zo mooi

groetjes Lida

Martine zei

Dat is supermooie label geworden Wendy! Echt heel stijlvol. Het kaartje gemaakt door je moeder is ook erg goed gelukt! Groetjes, Martine

Petra zei

Prachtige tag...ik vind de druppels op de bloem super. Glossygel komt dus op mijn lijstje te staan van spullen die ik nog wil hebben. Het lijkt net echt.

Ria zei

Een super mooie tag, Wendy
en ook de kaart van je moeder is heel erg mooi !!

groetjes Ria S.

Henriëtte zei

Wat een prachtig label heb je gemaakt met die waterdruppels erop.
En het kaartje wat je moeder heeft gemaakt vind ik ook schitterend, wat is dat mooi papier zeg.

miriam zei

Wat mooi zowel je label als het kaartje.En die druppels op de bloem schitterend gedaan Wendy

groetjes miriam

Chantal zei

Wat een prachtige tag is dat zeg!! Heel erg mooi zo met de bloem en druppels!

Margot zei

wat een prachtige bloem op het label!