About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

vrijdag 10 september 2010

Gave actie bij Love Scrapping!!!



Aangezien Guida deze keer niet op de beurs in Rijswijk staat, heeft ze een hele gave actie bedacht voor haar webwinkel. Ik heb het onderstaande even gekopieerd van haar site...


Deze keer heb ik besloten de beurs in Rijswijk eens over te slaan.
De volgende keer zal ik zeker weer op deze beurs staan (26,27 en 28 november).

En daarom deze leuke actie:
voor alle bestellingen, die worden geplaatst tussen vrijdag 10 september en maandag 13 september (middernacht), rekenen wij géén verzendkosten.


O, en nog een heel leuk nieuwtje: de gloss gel transparant is inmiddels weer op voorraad dus....sla je slag!!

Nou,als dat geen leuke actie is! Ik wens jullie veel koopplezier en voor degenen die naar het Creaweekend in Rijswijk gaan, heel veel plezier daar.



Liefs,

6 opmerkingen:

Je@net zei

Da's zeker een leuke actie! Straks maar eens gauw gaan kijken ;-)

Loes zei

Leuke actie, heb alleen net vorige week al besteld en binnen! super leuke web winkel hmm misschien toch nog maar even kijken ;-)

groetjes,
Loes

Scrappiness zei

wat een leuke actie!

bmartes zei

Jammer dat Guida er niet staat! Ik hoop morgen naar de beurs te gaan...
toch even op de site kijken!
Groetjes,
Arja

Anoniem zei

Leuke actie, ik had hem ook al via de mail gekregen. Ik ga zo toch eens even lekker neuzen!

liefs,
Samantha

Anoniem zei

Wat een leuke actie, ik had hem ook al via de mail gekregen. Ik ga zo toch eens even lekker neuzen!

liefs,
Samantha