About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 28 mei 2011

Pion Design bij Love Scrapping & More

Guida van Love Scrapping & More heeft het prachtige papier van Pion Design inmiddels binnen....Het is echt prachtig papier van een mooie kwaliteit. Dus...neem gauw eens een kijkje bij Love Scrapping & More.

De volgende collecties zijn in ieder geval al binnen en worden nu online gezet:


Förgät Mig Ej


Sagan om Våren


Ik weet nog niet welke mijn favoriet wordt. Die eerste lijn vind ik in ieder geval geweldig met dat groen/blauw/bruin. Komt zeker omdat ik 2 zoons heb....

Liefs,

1 opmerking:

Love Scrapping & More zei

moooooooooooooi he Wen...
En de nieuwste lijn van Pion is ook binnen; Minnenas Ateljé (Studio of Memories). Ook errrrug mooi!
Ik ga vanavond pas naar bed als ze alle drie online staan! ;-)
Liefs,
Guida