About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

donderdag 2 juni 2011

Kindercadeautjes en een layout



Onze jongste had een paar weekjes geleden een schoolfeestje dat door 2 klasgenootjes werd gegeven. Voor die meiden had ik een cadeaudoosje met een geld-envelopje gemaakt. Het grappige vond ik dat ik later die doosjes terug zag in het boek Kadoosjes van Truike...ik had het patroon zelf hier gevonden.



Hier nog een paar detailfoto's van de tasjes.





Onderstaande layout is gemaakt door mijn moeder. Ik vond hem zo mooi dat ik het niet kon laten hem even hier te showen. Gaaf issie he? Op de foto zie je mijn zusje staan die ooit samen met mijn broer een fotoshoot had gedaan.





Liefs,

1 opmerking:

Ilonka zei

wat een leuke kadootjes zo en wat heeft je moeder een te gekke LO gemaakt! wat leuk dat je moeder ook scrapt! xxx