About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

donderdag 16 juni 2011

Every smile....



Het duurde even maar eindelijk heb ik het geweldige papier van Bo Bunny, Mamarazzi kunnen gebruiken. Ik heb maanden geen layouts gemaakt, vraag me niet hoe dat komt, ik heb geen idee. Maar afgelopen weekend had ik ineens de kriebels en tijdens een crop samen met mijn moeder, kwam deze layout uit mijn handen. Een tweede is bijna klaar en een derde ligt al te wachten. Het gaat de goede kant op met mij dus haha... Bijna alle producten komen bij Love Scrapping & More vandaan. De tag is bestempeld met de tagstempel van deze sheet van de clearstamps van My paper world. Alleen de groene bloemen en de brads zijn uit eigen voorraad.

Nog 2 detailfoto's....



Sorry voor de witte vlek op de foto's maar daar staat mijn neefje op en ik denk niet dat zijn ouders het fijn vinden als zijn gezicht online te vinden zal zijn.

Liefs,

2 opmerkingen:

Lenet zei

Super layout, heel mooi.

Splashes of Pink and Mint zei

Super om te zien dat deze al af is!!! Gaaf zo, dat labeltje vind ik er helemaal top bij staan en je bent er ook uitgekomen met je bloemen zie ik! Nou ben ik natuurlijk helemaal nieuwsgierig naar je andere lootjes!
Lieve groetjes Elly