About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

vrijdag 9 november 2012

Oeps...


Het is nu wel heel lang geleden dat ik hier iets van me heb laten horen... Ben best wel druk geweest maar heb ook een mega scrap-dip gehad helaas. Achter de schermen heb ik wel wat dingetjes gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien dus ja, dan blijft het wel erg stil hier. Maar goed, "Komt wel goed schatje" zeggen ze dan toch?

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Guida naar De Craftorij in Ede geweest om daar een workshop te volgen van Rianne (ik vind het zo grappig dat ze dezelfde blogachtergrond heeft als ik). Met dat album ben ik nu dus nog druk bezig. Daarnaast doe ik voor het eerst mee aan een swap van De Nederlandse swappers en ben ik een workshop aan het maken die ik 1 December as in Heino bij Love Scrapping and More ga geven. En dat kan ik natuurlijk allemaal nog niet laten zien. Maarr...ik ben dus nog wel aan het scrappen haha....

Tot de volgende blogpost dan maar...hopelijk krijg ik het voor elkaar daar nu niet zoveel tijd meer tussen te laten zitten.

Liefs,

2 opmerkingen:

Alida zei

ziet er gezellig uit daar In Ede, ik ga vanavond.

Lia zei

Leuk dat je er was Wendy en wie weet tot een cropavond!