About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 10 juni 2009

2S4Y # 28 and a gift



This is my entry on sketch number 28 over at the 2S4Y blog. I used K&Company papers, pearls, prima flowers and some lace.

Dit is mijn uitwerking van sketch nummer 28 van het 2S4Y blog. Voor deze kaart heb ik papier van K&Company gebruikt, parels, prima flowers en wat kant.



And look what my dear friend brought by yesterday. She noticed I was having a hard time and tried to cheer me up and you know? It worked!!

En kijk eens wat mijn vriendin me had gebracht gisteren? Ze merkte dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zat en probeerde me hiermee een beetje op te beuren. En zal ik je eens iets zeggen? Het hielp!!



Thanks for stopping by again, 'till next time.

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk kaartje Wendy, en wat een lief oppeppertje!
Sterkte!

cnelson zei

sweet card...so precious! and what a thoughtful gift from your friend!

Angèle zei

Prachtige uitwerking van de schets Wendy.

* Daniëlle * zei

Wat een schattig kaartje Wendy!
Enne, lief van je vriendin om zomaar even een bloemetje langs te brengen. Hopelijk voel je je gauw weer helemaal top!

Laura Davis zei

What a precious card! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

claudia shadler zei

oh! the baby is so cute there sleeping! So angelic! What a cute card you've made, I love it!

clouds :D

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een lieve vriendin! Net zo lief als je kaartje! Wat een schatje!!!!!
Ik hoop dat je velletje weer gauw lekker zal zitten!