About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 23 juni 2009

Thanks so much and a stunning blogcandy!

Girls, I want to thank you all so much for all your get well-wishes and beautiful cards. I'm not recovering as well as I want to, but I'm taking baby steps and rest a lot. Hope to get some scrapping done real soon, I really miss it.

Meiden, ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie beterschapswensen en voor de ontzettend leuke en mooie kaarten die ik heb mogen ontvangen, doet me erg goed. Ik herstel helaas niet zo snel en goed als ik zou willen maar ik leg me er maar bij neer en doe rustig aan. Hopelijk kan ik snel weer wat scrappen, ik mis het eigenlijk wel een beetje.

Yvon:



Elvy:



Heleen van Rees:



Maryke:







At the Create4fun blog they are having a blogcandy because they hit over 10.000 visitors already. You can win a cricut if you leave a comment with your emailadress on their blog, link back to your own blog on which you post this blogcandy and subscribe to their newsletter. Keeping my fingers crossed though it won't be easy with that enormous ammount of comments. LOL

Op het Create4fun blog hebben ze een blogcandy ter ere van het enorme aantal bezoekers op hun site. Je kunt een Cricut winnen door een berichtje met je emailadres te plaatsen, terug te linken naar je eigen blog met daarop de aankondiging van hun blogcandy en je te abonneren op hun nieuwsbrief. Het zal niet meevallen gezien het enorme aantal berichtjes dat nu al geplaatst is maar goed, wie niet waagt, die niet wint.LOL

Hugs,

Geen opmerkingen: