About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

woensdag 24 juni 2009

And two more gorgeous cards...

Today I received two more gorgeous cards from my scrapfriends. They really cheer me up and I so love the fact that people wish me well. So thanks a lot, I definitely appreciate it!

Vanmorgen kreeg ik weer twee kaarten bij de post van mijn scrapvriendinnetjes. Het doet me zo goed dat zoveel mensen me beterschap wensen en met me meeleven. Dus heel erg bedankt, ik ben er superblij mee!

This one's from Daniëlle:



This one's from Rosalien:





Hugs,

2 opmerkingen:

* Daniëlle * zei

Graag gedaan hoor! (was niet nodig om dat op je blog te zetten...) Kaartje, kleine moeite, groot plezier, toch?
Hopelijk ben je gauw opgeknapt. In ieder geval vóór de grote vakantie.

Groetjes,
Daniëlle

Unknown zei

Leuk dat je zoveel kaarten gekregen hebt! Ik schaam me een beetje dat er van mij geen een in je brievenbus gevallen is. Mijn enige excuus is dat ik het de afgelopen weken te druk gehad heb. Na morgen heb ik weer wat meer tijd gelukkig.